Zažijte sílu a efektivitu jako nikdy předtím: 2,3litrový vznětový motor disponuje výkonem 120 KW, točivým momentem až 380Nm a špičkovou spotřebou paliva ve své třídě pouhých 7,7 l/100km. Tento model poskytuje fantastickou akceleraci a výkon – ať už táhnete těžký náklad nebo jedete do terénu. Motor je spřažen s rychlým 8stupňovým automatem, pro pohodlí jak ve městě, tak v těžkém terénu. Verze 4WD nabízí nekompromisní průbojnost v terénu s možností uzávěrky diferenciálu.
RICH 6 je vybaven LED denním svícením pro vysoký komfort. Samozřejmostí je také funkce nastavení výšky kombinovaných světlometů a přední mlhová světla. Tyto výbavy doplňuje také prémiová chromovaná lišta v okolí světel.
Interiér Vás vtáhne svými pohodlnými plně-nastavitelnými sedadly, příjemnými měkčenými plasty a multifunkčním volantem. Přístrojová deska je vybavena 7palcovou multimediální obrazovkou, která obsahuje Bluetooth, propojení mobilního telefonu a mnohé další komfortní funkce, které Vám zpříjemní pobyt v kabině. Vyšší modelové řady RICH 6 jsou také vybaveny automatickou klimatizací, což je v tomto segmentu vzácné.
Technické parametry
| Výbava | 4WD AT | 
|---|---|
| Délka (mm) | 5310 | 
| Šířka (mm) | 1850 | 
| Výška (mm) | 1810 | 
| Pohotovostní hmotnost (kg) | 1840 | 
| Rozvor kol (mm) | 3150 | 
| Světlá výška podvozku (mm) | 207 | 
| Maximální stoupavost (%) | 40 | 
| Maximální brodivost (mm) | 450 | 
| Nájezdový úhel vpředu/vzadu (⁰) | 31/26 | 
| Maximální rychlost (km/h) | 170 | 
| Minimální poloměr otáčení (m) | 6,4 | 
| Počet sedadel | 5 | 
| Objem palivové nádrže (l) | 73 | 
| Rozměry korby délka/šířka/výška (mm) | 1510/1562/475 | 
| Nosnost (kg) | 490 | 
| Druh pohonu | diesel | 
| Objem motoru (cm3) | 2298 | 
| Výkon motoru (kW) | 120 | 
| Točivý moment (Nm) | 380 | 
| Převodovka | 8AT | 
| Pohon | 4WD | 
| Kombinovaná spotřeba (l/100km) | 7,7 | 
Galerie
*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.














